Friday 20 December 2013

Kerjaya Oh Kerjaya~

Kerja...kerja..kerja..Sebelum keputusan SPM(Sijil Pelajaran Malaysia) abang aku dah siap pasang angan-angan untuk masukkan aku kat Maktab Perguruan..No way!Aku langsung tak ada minat atau pasang cita-cita nak jadi guru.Can I made my own decision?

Sebenarnya aku lagi minat kerja yang boleh make a new friends and round the world macam kerja kat tourism agency atau jadi stewardess(pramugari),Jadi guru tu memang best tapi aku ni jenis yang panas baran.Ntah-ntah bila aku marah habis murid aku kerjakan!Lagi pun aku tak suka kerja for all time..Aku suka kerja yang aku boleh relax and jalan-jalan at the same time macam tourist guide..

Lepas ni aku kena buat muka 20 sen dengan brot aku...Tak sanggup~Dah lah brot tu singa plus harima..Tak nak lah aku...

No comments:

Post a Comment