Monday 12 August 2013

Hi guys!

Have you ever about "Exo"? alah..achai-achai hensom tu..

                                                                           EXO

Huh!Ni lah group yang saya mention tadi.Cute kan?hehehe,

Group ni terdiri daripada 12 orang.6 orang dari kumpulan Exo K(korean) dan 6 orang lagi dari Exo M(Mandarin).First mini album mereka ialah "Mama".Dalam album "Mama" saya suka dengar lagu "What Is Love".Best sangat-sangat!!Kalau you all dengar mesti suka punya.

Exo Mama Mini Album


Dan sekarang yang menjadi kegilaan saya adalah album "Xoxo".Second album untuk comeback mereka.Dalam album ni ada banyak lagu best especially Wolf and Baby Don't Cry.



  
Exo XOXO First Album

Track List(XOXO First Album)

Dalam group ni saya paling Minat dengan Kai(케이).Saya minat dengan dia sebab muka dia sweet lah pastu dia memang champion dalam menari.

Kai(케이)

Okay guys,hope you enjoy baca blog saya yang tidak seberapa ni..감사합니다^^



No comments:

Post a Comment